Minu esimene: Rattarong Schilling 2013

Agu Sihvka oleks alustanud nõnda: et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et kevadel viskasin ma hetke emotsiooni ajel õhku kinda. Piltlikult onju. Et oleks vaja teha kokukas, klassi oma. Tänu Näoraamatu piiramatutele võimalustele sai loodud salapärane grupeering Sussikad. Lihtne moodus jagada, arutleda ja kokkuleppida. Tulemusena pidime “põkkuma” Schillingul, mugav viis haarata kaasa vaid ise-end ja piknikutekk, noh ja nipet-näpet veel, ülejäänu saad kohapealt vastavalt isudele.

Et suvi on paganama lühike, olen ma otsustanud tegutseda võimalusel 2 in 1, füüsilist aktiivsust püüdes siduda lõbuga. Või siis vastupidi.  Niisiis, Kilingi-Nõmme on piisavalt ligi, et vahemaa veloga katta. Ja jälle andis Näoraamat hoogu, avastasin ametliku Rattaretke Schillingule– seltskonnaga veeremine on ikkagist enamasti ka vahva, nii et sobib, kui rusikas ühte kohta.

Mul jäi vaid olla tähelepanelik kalendaariumi suhtes, et kuupäeva mitte mahaelada, sest ma´i tea suures suvenautlemise tuhinas eriti nädalapäevadest, saati siis parasjagu kehtivast daatumist. No igatahes sain ma pihta möödunud laupäevale ja ehkki eelmine õhtu terrassil lõppes kidra saatel umbes täpselt varasel hommikutunnil kella ühe ja kahe keskel laimijooki mekkides, olin ärkvel hulga varem, kui kella poolt määratud. Magamiskott seljakotti, miskit võib-olla vajalikku hilpu takkajärgi… tundus, et selle kotiga ma ära´i sure. Ja egas muud, kui tsau-pakaa magav kodu – näeme, kui näeme.

Ettenähtud ajal Paikusel olid tunnid juba alanud… st et 2 ratturit olid end juba Kohviku ette ära parkinud – Märjamaa ja Kilksama on esindatud, jäi oodata Pärnu – Kil-Nõmme rattarongi saabumist Paikuse vahejaama perroonile. Ja sealt nemad siis tulid, sirge seljaga 11 isiksust kilulinnast ja lähemalt. Punt kirju nagu rähnikuub. Mõnuššš! Rongijuht Margo rääkis asjast ja luges meid üle [loe: pani kirja!] ja reisisaatja Elen jäädvustas alibipildid, noh … et ikka olime rongis.

Paikuse

Pikk jutt, sitt jutt – teadis juba vanarahvas nentida. Keerasime nokad Seljametsa teele ja tuld ei kustutanud: tempo selline mõõdukalt jalutuskäiguline, ilm päikseline ja tuntava tuulega, materjal rataste all vaheldus aegajalt – sai mekitud asfalti, värskelt pinnatud killustikuga kiiruse piiranguga lõiku, kruuuuuusa, mis krigises kergelt hamba all, aga seeditud sai.

TRIO Sõidame2

Pit-stop Surju kaupluses: kellele vorsti, kellele banaani. Liiga vara ei ole mõtet Nõmme jõuda, saime tuttava(ma)ks, kes kust, kuidas ja miks, rähnikuube lisandus kuuldud kildude põhjal kirjusust veelgi.

Surju

Et üks noormees oli vahepeal kärsitusest eest ära tormanud, oli “neegreid” järgi kuraditosina jagu – 13. Kõrgeima eaga osaleja oli siinkirjutaja, milline au! Pärast kerget keskustelu, kas jätkata kruusa närimist või viilida ning lasta asfaldil heamaitsta, sai mugavus võitu ja siledam tee tundus apetiitsem.

Mõeldud-tehtud, rong korjas ennast kokku ja suundus  joonelt Uulu-Valga maanteele siivsalt teepervele triivima. Tempo sai hoogu juurde, mis sa siin maanteel vilksavate autode taustal ikka uneled! Või oli tankimisest niipalju abi, et … 😀

Nüüd panid putket 3 järgmist /kilulinna/”neegrit”, järgi jäi  neid küm-mm-meeee väikest neegrit….

Evelin Pange häälega: Kümme väikest neegrit laua taga sõid, üks väike neeger iseennast ära sõi … Järgi jäi neid üheksa …

Meid ei söönud õnneks keegi ära isegi Lodja Trahteris, kus me tegime teise pit-stopi, et vahepeal elastses ühenduses olnud rong taas kokkusõlmida ja lasta heamaitsta legaalsel dopingul: laimid ohtra tooniku ja väikse lisaga. Kõik puha selleks, et viimased viis kilo ja meetrit läheksid libedalt. Ühtlasi lasksime endast ette ühe noorpaari ratastel, kes samuti Pärnust tulid, kuid kellest rong vahepeal vilega mööda tuhises. Niisamuti sai meist jälle ette neoonkollases helkurvestis blond nääpsuke naisterahvas.

Ajanäitur andis teada, et oleme suuresti graafikus ja peale dopingupatustust on aeg jalgalasta, enne, kui dopingukütid saabuvad. Rong lahkus lõppjaama suunas silmis säde. Ja selle sädemega me võtsime pöörde hiljutisele metsapealinnale maha maanteelt, mis kihas autodest.

Kohal

Viimane sirge ja … tüdruk kollases vestis teepervel…. ehheee, teeme veel ühe Viimase peatuse. Alle-aa, sedant et … tüdruk hakkas hommikul kell NELI etkarilinnast [loe: Tallinnast] rattaga tulema ja suundub Raamatukülla! Schillingust ei teadnud tema miskitki, mina jälle endise nõmmekana ei teadnud sellise küla olemasolust muhvigi! 1:1. Nuhhhh, tundsime endid nagu könnid, vähemasti mina küll 😀

Viimane peatus

Ja siin ta siis on, üks tilluke väikelinn edelas, mis hingab omas tasases rütmis kesk männimetsi, mille pulsisageduse on viimased 7 suve sassi löönud Ilusa muusika festival.

Finišis võeti meid vastu, pesti ja kammiti, siluti Hawaii Expressi poolt heatahtlikult rattad ja võeti need ka siis valve alla.Grupipilt ja kui näeme, siis näeme.

Soovi korral sai öösel veel bussiga Pärnusse tagasi kah, no 7 meist olla seda luksust ka tahtlikult ärakasutanud.

Gruppp

Otsatu ja siiras tänu kõikidele, kes te tegite mu Suure Suve ühe päeva meeldejäävamaks! Nautige järgi jäänud elu igat esimest päeva !

Mu veerev kodutee kulges pühapäeval Raejärve äärde ja sealt õhtu eel Seljametsa kaudu tagasi Sinti. Elu veereb nagu lillhernes, raisk, õlitatult 😀

Advertisements

About The Driimer

Harilikult küsitakse nii: nimeta 3 asja, mis sa võtaksid kaasa üksikule saarele. Miks ma peaksin minema üksikule saarele... Ma nimetan 3 asja, mille ma maailmast üksikule saarele eraldaksin, minuta - kõikvõimalikud relvad, raha, religiooni - maailmast saaks üks äraütlemata ilus paik elamiseks, ilma, et ma peaksin maailma eest sinna saarele pagema.
Rubriigid: Eesti, Hobid, Lihtne nagu liblika lend, Meelelahutus, Tervis ja heaolu. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )